Metodele de transport și costurile aferente
Transport gratuit in toata lumea.
Oferim transport gratuit în toată lumea de către TNT
Pentru comenzi internaționale:
Introduceți www.tnt.com
sau TNT Tracker
Identificați & urmați comanda utilizând numărul de AVB primite pe adresa dvs. de e-mail.
Produsele mari sunt supuse taxelor suplimentare de expediere, caz în care veți fi notificat în timpul tranzacției sau în timpul plasării comenzii.
Dacă doriți să primiți mostre de țesături de diferite culori, vă rugăm să ne trimiteți dovada plății în sistemul PayPal, la adresa contact@negrau-shop.com.
Specificați în câmpurile Observații tipul de mostre pe care doriți să le primiți.
Destinaţie
Cost
UE
15 eur
Europa, non-UE
Țări 30 eur
Restul lumii
41 eur
Cât durează livrarea?
Elementele nu sunt disponibile imediat și nu există stoc, elementele sunt făcute la comandă pentru fiecare client. Din acest motiv, veți avea nevoie de 25-30 de zile lucrătoare pentru a le face în atelierele noastre. Vă rugăm să luați în considerare 1-3 zile pentru transportul necesar, astfel încât să puteți estima sosirea comenzii dumneavoastră.
Eu locuiesc în afara UE. Trebuie să plătesc TVA?
Da. Se calculează prețul final de achiziție pentru comenzile trimise din țări din afara UE, adăugând taxa locală de TVA la momentul ieșirii pachetului din UE. Rețineți că taxele din țara dvs. se vor aplica și vor fi facturate separat de TNT.
Sunt obligat să plătesc taxe vamale în cazul în care comanda este expediată în afara UE?
Da, clientul este obligat să acopere toate taxele vamale pentru transport în afara UE. Vor fi facturate separat de TNT.
Care este cuantumul taxei vamale pentru comanda mea?
Politicile vamale diferă de la o țară la alta. Vă rugăm să contactați biroul vamal din țara dvs. pentru mai multe informații. Pentru mai multe informații despre taxele de import și taxele aferente acestor achiziții în țara dvs., vă rugăm să contactați Serviciul Clienți prin e-mail la customercare@negrau-shop.com. Pentru a vă asigura un transport rapid, Plata va fi efectuată de compania TNT de curierat în numele dvs. către autoritățile locale și vă va fi facturată separat și atunci când veți plăti aceste sume, veți primi o factură separată care să acopere taxele și impozitele aferente tranzacţie. Transportul se face numai prin compania de curierat TNT.
1. www.negrau-shop.com poartă riscul de transport. Transportăm în peste 50 de țări diferite.
2. 2. În condiții normale, marfa este gata să fie expediată în termen de 3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. Dacă nu există niciun alt acord între dvs. și noi, livrarea va fi efectuată între 1 și 4 zile lucrătoare de la data la care pachetul părăsește depozitul nostru la adresa specificată de client și conform destinației și metodei de expediere convenite.
3. Clienții care trăiesc în afara UE
Termenul de livrare în aceste țări este supus plății impozitelor și taxelor vamale care necesită 2 până la 4 zile lucrătoare. Rețineți că suportăm costurile de transport din depozitul nostru la adresa dvs., costurile de asigurare a pachetelor și / sau orice alte costuri de închidere pentru documente suplimentare. Prețul produselor include toate taxele și onorariile, precum și taxa pe valoarea adăugată aplicabilă în România. Rețineți că taxele vamale, taxele și taxele de manipulare pentru fiecare țară vor fi găsite și vor fi facturate separat de TNT. Pentru detalii privind fluctuația / modificarea taxelor din țara dvs., vă rugăm să contactați Serviciul Clienți prin e-mail la customercare@negrau-shop.com. Rețineți că eventualele impozite ale băncilor străine vor fi suportate de dvs.
Politica de returnare
Acceptăm fără probleme, returnări sau schimburi de articole, în termen de 14 zile de la primirea pachetului. Clientul suportă toate costurile de transport. Returnările solicitate după expirarea celor 14 zile nu vor fi acceptate.
www.negrau-shop.com acceptă returnarea obiectelor care nu sunt defecte, care sunt în conformitate cu starea inițială, nu au fost uzate, deteriorate sau spălate, cu toate etichetele atașate și în ambalajul original în care au sosit. La primirea oricărui articol fără etichete, vă rugăm să ne anunțați imediat dacă doriți să returnați pachetul. Îi recomandăm tuturor clienților să verifice articolele de îmbrăcăminte înainte de livrare înainte de a elimina orice etichetă sau o parte din pachet.
Rețineți că putem înlocui un element cu același element de dimensiune diferită. Elementele schimbate pot fi trimise numai după primirea bunurilor returnate și după verificarea îndeplinirii condițiilor menționate mai sus. Rețineți că permitem clienților să schimbe un element pentru același articol cu altă dimensiune decât o singură dată. După aceasta, clientul este responsabil pentru costurile suplimentare de transport.
Pachetul trebuie returnat împreună cu formularul de returnare completat pe care l-ați primit împreună cu comanda. Rețineți că returnările / schimburile necesare și neidentificate pe formular vor fi returnate expeditorului.
Bunurile trebuie returnate într-un singur pachet. Ne rezervăm dreptul de a refuza returnări diferite în diferite perioade de timp de la un client. Nu suntem resp